Dagen! :)

Hejsan! :D


Jag är på super humör idag! Har ju fått sommarlov!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D

Nu sitter jag hos mormor har vart här sedan kl 12 :) har ätit jordgubbar och grädde som vi gick och köpte efter vi hade slutat. UNDERBART! Fast det känns inte så kul att inte träffa alla föränns nästa termin :( Fast man träffar ju några iallafall. Nu sitter jag här vid datan och tven och väntar på mormor som är och hämtar mammas bil också skulle hon samtidigt hämta Hanna så ska vi åka och hälsa på mamma på sjukhuset efter. Sedan så ska jag och Hanna rida Bellie och Vippan :) vi ska nog hoppa lite granna men inte så värst mycket eftersom Vippa inte är så jätte tränad untan mer "länga och korta" övningar! :) Vi ska nog låta hästarna stå kvar i s.....gården för Mikael (min morbror och Hannas farbror) ville ha betat av i "hallonhagen" så får Bellie stå i "stallhagen" :)

Jag får väl bjuda på en bild :)



Jag Bellie och Emil (min syssling) efter att jag hade tävlat clear round i Alingsås :)

Jag eller Hanna skriver nog något om hur det har gått på träningen och så lite senare!

Gör nått kul så länge! :)

// Joanna och Bellie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0