Lite om mig! :)

Hejsan! :)

Jag heter Joanna och är 12 år. Jäg älskar hästar speciellet mina egna två hästar Ina och Sackum Marybel (vi kallar hon Bellie) Bellie är en brun maxad D-ponny och den hästen jag rider mest. Hon är renrasig knabstrupp och är 14år. Jag har börjat tävla lokalt med henne i år och har vunnit lite tävlingar och så :) Ina är min schettis och är en söt men väldigt envis och busig liten skäck. Problemet är att jag är för lång är (159cm) men eftersom jag bara väger 45 kg så  kan jag rida henne ibland! :) Jag ridet även min kompis unghäst lite ibland och tävlar honom i avd B så att han kan leka med dom stora grabbarna sedan. Han heter Kulltorps indus och år 5 år i år. Är en welch tror jag! ;) Han är han är en skimmel och C-ponny.


Här kommer lite bilder på hästarna! :)



Ina









Sackum Marybel (Bellie)











Kulltorps Indus (Indus)












Ha det bra! :)


// Joanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0