Mitt Liv!

Hej man kanske skulle passa på att berätta lite om sig själv jag är 17 år gammal snart 18 å då blir de körkort :D
Jag har varit hästintresserad hela mitt liv. Första gången ja satt på en häst tror ja va innan ja kunde gå.
Jag har gått på en massa ridskolor och vart medryttare på en massa hästar men nu rider jag på min fasters häst Vippan (heter egentligen Weeping Willow och är ett fullblod).
Jag är sällan ute och tävlar på mina föräldrar inte ville köra mej i deras bil då dom rent ut sagt hatar hästar och tkr dom luktar för jäkligt. När jag väl är med i en tävling är det oftast en clear round som är i närheten om min fasters dotter (Joanna hon som delar bloggen med mig) ska vara med, så ngn kan köra oss.
Jag är även intresserad av jänke bilar och är ofta ute på cruising om det är i närheten. Då min pojkväns familj har en Cadillac 60:a.
Ska kanske passa på att berätta lite om min pojkvän då. Han heter Jonas och är 19 snart 20 år gammal. Vi har vart ihop i lite mer än 2 år.



Vippan!

                                                                                             Ha det så länge //Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0